KONSULTACIJOS
Kartais vienas paprastas patarimas gali pakreipti mąstymą visai kitu kampu.
Siūlome konsultacijas bet kokiais klausimais, susijusiais su mūsų paslaugomis ar renginiais.
Daug paprasčiau bendradarbiauti su žmonėmis, kurie domisi renginiais ir su jais susijusiais iššūkiais.
Džiaugiamės, kad galime būti naudingi Jums ir galime padėti išspręsti kilusius klausimus!
KILO KLAUSIMŲ? PASITARKIME:
ARBA UŽPILDYKITE FORMĄ ŽEMIAU:
DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI
Visuomet klientams padedame apskaičuoti, kiek realiai garso reikės jų renginiui.
Garso sistemos kiekis skaičiuojamas pagal 3 aspektus: svečių kiekis, renginio salės dydis (arba laukas) ir renginio pobūdis. Pvz. toje pačioje 100 kv.m. patalpoje su 80 svečių konferencijai, kur reikia girdėti tik pranešėjo balsą, užtenka minimalaus garso komplekto, o koncertui tokioje pat patalpoje su tiek pat žmonių reikalingas didesnysis garso komplektas su 2-4 žemo dažnio kolonėlėmis. Kreipkitės ir rasime geriausią sprendimą.
Renginio atmosferą labiausiai pagyvina dekoratyvinis sienų ir dekoracijų apšvietimas. Šviesų dailininkai patalpas paverčia neatpažįstamomis, net jei tose pačiose patalpose esate buvę ne kartą.
Šiais laikais renginiai neįsivaizduojami be DJ. Jis jaučia publiką, mato, ko jai reikia, teisingai parinkta muzika lemia šokių aikštelės gyvybingumą. Taip pat DJ buvimas šventėje leidžia užsakovams patiems dalyvauti šventėje ir ja džiaugtis su savo svečiais, nesirūpinant dėl techninių dalykų ir muzikos parinkimo.
Tai priklauso nuo patalpos dydžio ir svečių kiekio. Jei patalpa gan didelė ir renginyje dalyvaus daugiau nei 80 žmonių, rekomenduojame statyti bent minimalią sceną, kitaip vakarą vedantys žmonės bus sunkiai matomi. Be to, tai neatsiejamas didesnio renginio atributas.
Skaičiuojant galutinę sąmatos sumą, atsižvelgiama į aptarnaujančio personalo kiekį, darbo valandų skaičių, įrangos kiekį, pasiruošimo konkrečiam renginiui valandų skaičių, automobilių kiekį ir atstumą iki šventės vietos.